У Сумах електронний кабінет продовжує удосконалюватися

ноутбук

З метою реалізації платниками податків своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, розроблено Порядок функціонування Електронного кабінету (наказ Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету»), який набрав чинності 01 вересня 2017 року, – інформують в Державній податковій інспекції у м.Сумах.

Порядком визначено загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.

Користувачами Електронного кабінету є: фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ до мережі Інтернет; платники, які зареєструвалися в Електронному кабінеті після проходження електронної ідентифікації он-лайн з використанням електронного цифрового підпису з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП; уповноважені посадові особи державних органів, зареєстровані в Електронному кабінеті для виконання обов’язків, покладених на такі органи згідно із законодавством.

До 01 січня 2018 року ДФС має забезпечити створення інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» на базі існуючого електронного сервісу «Електронний кабінет платника», що функціонує у дослідній експлуатації, – повідомляють в інспекції.