Мінсоцполітики пояснило, як оформити пенсію під час карантину

Мінсоцполітики опублікувало інструкцію, як подати звернення на оформлення пенсії та відстежувати стан його обробки.

Як повідомляє Мінсополітіки на своєму сайті, в умовах карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати віддалено через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, або скористатися мобільним додатком «Пенсійний фонд».

Для подачі звернення за призначенням пенсії в режимі онлайн буде потрібно:

  • зайти на сайт ПФУ і авторизуватися на ньому за допомогою електронного підпису або через систему електронної ідентифікації GOVID, яка дозволяє увійти в особистий кабінет за допомогою банківської карти (BankID) або оператора мобільного зв’язку (MobileID);
  • після авторизації в «Особистому кабінеті», потрібно вибрати розділ «Заява на призначення пенсії», заповнити анкету і прикріпити до заяви сканкопії необхідних для призначення пенсії документів (їх перелік зазначено в на сайті ПФУ);
  • на наступному етапі потрібно вказати вид бажаного формату пенсійного посвідчення – паперового звичайного зразка або пластикової картки з чіпом, а також вибрати спосіб інформування по етапах обробки заяви;
  • заяву потрібно підписати електронним підписом і відправити в ПФУ;
  • після відправки заяви протягом 10 днів прийде СМС про рішення про призначення пенсії;
  • стан і результати обробки заяви відображаються в «Особистому кабінеті».

Після отримання повідомлення про призначення пенсії для підтвердження (перевірки) наданих документів і отримання пенсійного посвідчення потрібно прийти в сервісний центр. А розрахувати майбутню пенсію за віком можна на сайті ПФУ за допомогою «Пенсійного калькулятора».

UA.news