В Україні відкрили консультаційну лінію з питань безпеки дітей в інтернеті

Більшість українців щодня сидять в інтернеті щонайменше 30 хвилин, але не всі обізнані, як правильно ним користуватися. Тому урядовий контактний центр запускає консультаційну лінію 1545*3, яка підвищить рівень обізнаності підлітків і дорослих з користування інтернетом.

Як повідомляє Інтерфакс Україна, лінія створена з метою запобігання та навчання реагування на ризики, з якими діти можуть зіткнутися в інтернеті – і безпосередньо дітей та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), і фахівців, що працюють у контакті з дітьми.

Хоч, у першу чергу, лінія орієнтується на підліткову та дитячу аудиторію, звернутись за порадою може кожен охочий, хто цікавиться тим, як захистити себе в інтернеті. Наприклад, дорослі можуть отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань застосунків, якими діти користуються в цифровому середовищі.

Фахівці працюють цілодобово. Вони консультують з питань запобігання насильству, порушенню прав та іншим зловживанням в інтернеті, а також щодо шляхів реагування на негативний онлайн-досвід. За допомогою звертатись за телефоном 1545*3.

Поділитися в соціальних мережах: