Чому клас сумської школи №30 став кращим в області

Конструктори LEGO, планшети та інтерактивні дошки. Сумська школа №30 перемогла в обласному конкурсі на кращий кабінет початкових класів. Завдяки чому вдалося отримати перше місце – дізнавалися наші журналісти. 

у самому розпалі. Першачки засвоюють уроки математики. Вони вчаться рахувати. Проте, відповідаючи біля дошки, діти вже не користуються крейдою. Для написання цифр та символів потрібен лише палець. Оскільки дошка – інтерактивна. І вона є лише маленькою частиною того, що є цікавого у цьому класі.

Для правильної організації навчального процесу важливі також робочі місця, за якими навчаються діти. У цьому класі їх можна трансформувати, аби школярі працювали індивідуально, у парах чи групах. А ось під час перерви свої робочі місця учні замінюють на м’які пуфи.

Кожна дитина сама обирає, як провести час між уроками. Для цього у класі є кілька куточків на будь-які вподобання малечі: тут і конструктори, і куточок з книжками, також є місце для малювання.

Проте такі конструктори діти використовують не лише під час перерви, але й на уроках.

«Набори «6 цеглинок» – це універсальний засіб для навчання. Діти можуть створювати асоціацію, наприклад, зелений – це огірок, помаранчевий – це морква, жовтий – це лимон, і, коли вони вивчають фрукти чи овочі, вони можуть сигналізувати, і тим самим запам’ятовувати певні риси певного об’єкту чи явища», говорить заступниця директора з навчально-виховної роботи Оксана Бойко.

Учні класу мають також індивідуальні планшети. Їх купили батьки за власний кошт, тож після завершення навчання діти заберуть їх собі.

«Вчитель, не пишучи картки, як це було раніше, не вирізаючи яблучка і грибочки, має можливість через інтернет, через програму, закачати завдання, – і кожна дитина, як в зошиті, буде виконувати ці завдання», – розповідає директор школи Лариса Сопіна.

Саме завдяки такій організації навчального процесу із використанням різноманітних ігор, інтерактивних дощок та цікавинок для дітей, цей клас став кращим в області.

Директорка запевняє, що взяти участь у конкурсі мріяли давно. Проте лише цього року вдалося здійснити свою мрію. На її втілення витратили понад 3 місяці роботи та 250 тисяч гривень.

«Це великі кошти, і це кошти різних рівнів. Це кошти місцевого бюджету, кошти державної субвенції, які адресно прийшли на устаткування кабінетів нової початкової школи, це спонсорська допомога», говорить пані Лариса.

Детальніше – у нашому сюжеті.

 

Поділитися в соціальних мережах: