Центри обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” відновлюють особистий прийом споживачів

З 25 травня центри обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” розпочинають роботу у звичайному режимі. Фахівці постачальної компанії консультуватимуть клієнтів з дотриманням карантинних обмежень.

Відвідувачі ЦОК мають приходити в респіраторі або захисній масці. Аналогічні вимоги і до працівників “ЕНЕРА СУМИ”, які проводять прийом споживачів.

“Для мінімізації контактів між відвідувачами центрів обслуговування клієнтів встановлено обмеження на кількість споживачів, які можуть одночасно перебувати в приміщенні.  На вході облаштовано місце для обробки рук. У зоні очікування нанесено маркування, що допоможе клієнтам дотримуватися соціальної дистанції. Перед початком робочого дня усім працівникам проводиться температурний скринінг. Співробітники компанії забезпечені засобами індивідуального захисту і антисептиками, – розповідає директор ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” Ірина Лошак.

Графік роботи усіх центрів обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” можна переглянути ТУТ. Як і раніше, споживачі можуть вирішувати питання, що стосуються постачання електроенергії, в телефонному режимі або онлайн.

“Відновлювати роботу центрів обслуговування клієнтів у звичайному режимі будемо поступово. Тому закликаємо споживачів приходити в ЦОК лише за нагальної потреби і користуватися сервісами дистанційної комунікації з фахівцями електропостачальної компанії”, – додає Ірина Лошак.

Нагадаємо, з 16 березня ЦОК працювали у форматі дистанційного обслуговування. Перехід на такий режим роботи відбувся у зв’язку із запровадженням карантину, аби не допустити поширення коронавірусної інфекції COVID-19.