Дорогу ремонтують, автівки – нівечать: на вулиці Роменській активно кладуть новенький асфальт
На нашу гарячу лінію звернувся сумчанин, який проїхався трасою, яку ремонтують. Там саме кладуть новий асфальт.
Як результат – тріщини на лобовому склі та бризки смоли на капоті. Власник авто неабияк стурбований. Не на камеру розповідає – заміна скла влетить у копієчку.
«Із маленького відколу піде тріщина. Тобто кожен автолюбитель розуміє – маленький перепад температури, або скачок на ямі – спричинить тріщину. Страхова, звісно, не покриває, і не кожен може собі дозволити КАСКО. Ми навіть не можемо подати до суду», – розповідає автовласник.
Аби переконатися у правдивості слів чоловіка – їдемо на місце події. Дійсно, тут, на Роменській ремонт траси йде повним ходом. От тільки ділянку дороги, яку залили смолою – навіть не огородили. Відтак – машини їздять, а смола та гравій летять у різні боки. У тому числі і на самі автівки. Працівники Шляхрембуду, які власне і займаються таким ремонтом кажуть: у ситуації не бачать нічого страшного.
Експерти стверджують: у 30-градусну спеку асфальт нагрівається вдвічі сильніше, тому смола просто не застигає. А ось на фарбі машин – може залишитися на довго. На авто мийці така своєрідна спа-процедура відмивання смоли від автівки – може добряче вдарити по кишені.
«Послуга коштуватиме від 30 до 500 гривень. Свіжа смола відмивається легко, а якщо вона простоїть там декілька днів, поїздить, смола висохне на автомобілі – тоді буде важко її виводити, а проблема у тому, що вона після себе залишає плями на лакофарбовому покритті автомобіля», – розповідає працівник автомойки.
До слова, у Європі технології заміни покриття набагато гуманніші і для автолюбителів, і для самих дорожників. У багатьох випадках асфальт кладуть вночі, коли рух машин у десятки разів менший. Крім того, ділянку, яку ремонтують – перекривають на певний час, аби не завдавати шкоди громадянам. Тож чи дійдуть європейські технології до Сум – питання відкрите.