Коли мешканці Курського мікрорайону припинять гріти воду у каструлях

Отримала відповідь міської влади онлайн-петиція «Повернути жителям Курського мікрорайону гарячу воду».

«Вимагаємо повернути жителям Курського мікрорайону гарячу воду, яка відсутня більше місяця (петиція подана 22 травня – ред) згідно із Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

Стаття 16. Загальні вимоги до надання житлово-комунальних послуг:

  1. Надання комунальних послуг та надання послуги з управління багатоквартирним будинком здійснюються безперервно, крім часу перерв на:

1) проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативно-правовими актами;

2) міжопалювальний період для систем опалення виходячи з кліматичних умов згідно з нормативно-правовими актами;

3) ліквідацію наслідків аварії.

  1. У разі застосування планової перерви в наданні комунальних послуг виконавець зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до кожного споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів (крім перерви на ліквідацію наслідків аварії). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг.

У разі застосування перерви в наданні комунальних послуг на ліквідацію наслідків аварії виконавець зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку такої перерви. У повідомленні зазначаються причини та строк перерви в наданні відповідних комунальних послуг.

Захист прав споживачів житлово-комунальних послуг здійснюється уповноваженим центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів.

Виходячи з вище написаного, жителі вимагають негайно повернути постачання гарячої води. Якщо місцева влада не посприяє вирішенню даної проблеми, дане питання буде направлене на сайт президента України», – писала авторка петиції. Лисенко Віра Вікторівна.

Відповідь на електронну петицію мешканці чекали більше, ніж півтора місяці, хоча на неї дається 14 днів:

«Електронна петиція «Повернути жителям курського мікрорайону гарячу воду» опрацьована в департаменті інфраструктури міста Сумської міської ради.

Повідомляємо, що з 22 квітня 2019 року в споживачів Котельної Північного промвузла відсутня послуга з гарячого водопостачання. За інформацією Дирекції Котельної Північного промвузла у відповідності до затверджених Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (наказ Міністерства палива та енергетики України, міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2018 року № 620/378, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31.12.2008 року за № 1310/16001) на ПАТ «Сумське НВО» розпочата підготовка обладнання Котельної Північного промвузла до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років.

Відновлення гарячого водопостачання споживачів Ковпаківського району міста Суми за інформацією директора Котельної Північного промвузла (Жовтобрюха М.В.) відбудеться після затвердження тарифів виконавчим комітетом Сумської міської ради на вказану послугу.

03.06.2019 до Сумської міської ради був наданий пакет документів на встановлення тарифів на теплову енергію та гаряче водопостачання від Дирекції Котельні Північного промвузла. Наразі спеціалістами департаменту інфраструктури міста проводиться перевірка документів відповідно до чинного законодавства. Після чого буде підготовлений проект рішення та проведено коригування тарифів на послугу з постачання теплової енергії та гарячого водопостачання».

Джерело: sumy.today