Конотопський трамвай: не данина історії, а соціальний громадський транспорт

Болючі питання КП «Конотопське трамвайне управління», які накопичувалися роками, неможливо вирішити за один день. Але й залишати трамвайників наодинці з їх проблемами — це хибний шлях, дорога в нікуди. Так само, як і перекладати на плечі місцевих громад фінансування коледжів та технікумів. У цьому переконаний народний депутат України Ігор Молоток. Своїми думками й ідеями з цього приводу він поділився на своїй сторінці у Facebook:

«У процесі підготовки проекту Закону України «Про державний бюджет на 2019 рік» до першого читання виникало багато запитань, які трансформувались у конкретні пропозиції. Зокрема, вважаю за необхідне передбачити у статтях видатків на наступний рік 20 млн. грн. на оновлення рухомого складу КП «Конотопське трамвайне управління».

Навколо цього підприємства останнім часом точилось чимало дискусій, на жаль, політичного характеру. Наразі ж місця для лозунгів вже не залишилось, треба діяти, і перше, з чого необхідно починати, звичайно ж, з придбання нових вагонів, адже старі тримаються на цьому світі виключно завдяки ентузіазму і наполегливості конотопських трамвайників. У той же час, конотопський трамвай — це не данина історії, а соціальний громадський транспорт, якого потребують люди.

Серед кричущих проблем — спроба Мінфіну перекласти на плечі місцевих громад фінансування коледжів та технікумів. Разом з колегами продовжуємо наполягати на тому, що 800 млн. грн. державної субвенції, необхідних для збереження навчальних закладів, — це реальний шанс не втратити позиції у сфері підготовки висококваліфікованих кадрів для промисловості, сільського господарства, які сьогодні надзвичайно затребувані на ринку праці.

Також пропонуємо передбачити у держбюджеті кошти на облаштування сучасних спорткомплексів при школах, побудову або відновлення плавальних басейнів у сумі 400 і 300 млн. грн. відповідно».

Поділитися в соціальних мережах: