На власний піар Сумська міськрада виділила більше 200 тисяч гривень

7

Сьогодні, 21 червня, на черговій сесії міськради депутати підтримали рішення про внесення змін у міську програму «Відкритий інформаційний простір м. Суми» на 2016-2018 роки.

У рішенні йде мова про виділення додаткових 223 тис. грн. на висвітлення діяльності Сумської міськради на телебаченні і радіо. Це і стало приводом для суперечок.

Депутат міськради Андрій Крамченков («За Україну!») запропонував голосувати за зміни, виключивши цей пункт. Його ініціативу не підтримали. Програма була прийнята з другої спроби («за» проголосували 23 депутати) з пунктом про кошти на «самопіар». В знак протесту Андрій Крамченков демонстраційно покинув залу.

«Проти» піару в повному складі проголосували фракції «За Україну!», «Солідарність», «Свобода» і «Оппоблок», а також 2 депутати від «Батьківщини».

У затвердженій реакції від 1.06.2017 р в програму з даного питання було закладено 800 тис. грн і 436 тис. грн в бюджеті, пише 0542. З урахуванням змін, тепер в програмі передбачено 1, 023 млн. грн.., в бюджеті 659 тис. грн. Згідно порівняльній таблиці результативних показників виконання даної програми передбачено розміщення рекламних матеріалів в ефірах 4 телеканалів і на 7 радіостанціях. При цьому передбачено, що загальний ефірний час становить 1025 хв. Для порівняння: тоді як міська влада попіариться на суму понад мільйон гривень, на промоцію архітектурних пам’яток передбачено всього лише 257,7 тис. грн.