Найбільший вітчизняний виробник курятини запустив нову торговельну марку

Найбільший виробник курятини «Миронівський хлібопродукт» (МХП) вийшов на ринок з новою торговою маркою «Вінницькі курчата».

Нова торгова марка орієнтована на низький ціновий сегмент.

«Нова ТМ «Вінницькі курчата» випускається в пілотному режимі. Це продукт належить до низького цінового сегменту, і ми поки дивимося, як на нього відреагує покупець. Переважно, реалізація ТМ відбувається у Вінницькій області»,— каже Іван Філіппов, керівник напрямку «Управління торговими марками» холдингу МХП, додаючи, що дистриб’ютори можуть самостійно поширювати товар і в інших регіонах.

При цьому в компанії не уточнили, чи стане продукція під новим ТМ постійною у портфелі компанії. «Пілот триває майже три місяці, і про його результати говорити рано. У нас поки немає планів щодо маркетингової активності цього бренду»,— додає Іван Філіппов.

Відзначимо, що ця продукція виробляється на «Вінницькій птахофабриці» холдингу МХП, яка знаходиться в Ладижині Вінницької області. У місяць виробляється близько 250 тонн продукції під ТМ.

Нагадаємо, МХП у 2017 році розпочав будівництво другої лінії Вінницької птахофабрики (Ладижин, Вінницька область). До 2020 року планується наростити виробництво до рекордних 730 тис. тонн.

«Миронівський хлібопродукт» є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м’ясопереробки. Продукція  реалізується під торговими марками «Наша Ряба», «Легко», «Бащинський» і Qualiko.

За оцінками компанії, МХП займає 55% вітчизняного ринку курятини. Засновником і мажоритарним акціонером компанії є український бізнесмен Юрій Косюк.

За підсумками 2017 року чистий прибуток МХП виріс в 3,3 рази — до $230 млн порівняно з 2016 роком. Його виручка за минулий рік збільшилася на 13,4% — до $1,288 млрд.

Джерело: agronews.ua

Поділитися в соціальних мережах: