Невдоволений опосум, щастинки та фірмові кольори: цікавинки бренду нашого міста
14 грудня в Сумах презентували комунікаційну і візуальну концепцію бренду міста, логотип і слоган.
Автори заявляють, що крапки у логотипі символізують об’єкти, події та жителів міста, бо «Суми — це більше, ніж ми бачимо». Їх вони називають «щастинками» — щасливими частинками міста.
Окрім нового бренду, логотипу та слогану, Суми отримали і антигероя – постійно невдоволеного опосума.
Ближче з ним познайомитися можна, завантаживши у Telegram та Viber стікерпаки з його зображенням.
Також визначені фірмові кольори нашого міста. Це блакитний озерний, шляхетний смарагдовий, палкий червоний, оптимістичний жовтий та чарівний синій.