Невдоволений опосум, щастинки та фірмові кольори: цікавинки бренду нашого міста

14 грудня в Сумах презентували комунікаційну і візуальну концепцію бренду міста, логотип і слоган.

Автори заявляють, що крапки у логотипі символізують об’єкти, події та жителів міста, бо «Суми — це більше, ніж ми бачимо». Їх вони називають «щастинками» — щасливими частинками міста.

Окрім нового бренду, логотипу та слогану, Суми отримали і антигероя – постійно невдоволеного опосума.

Ближче з ним познайомитися можна, завантаживши у Telegram та Viber стікерпаки з його зображенням.

Також визначені фірмові кольори нашого міста. Це  блакитний озерний, шляхетний смарагдовий, палкий червоний, оптимістичний жовтий та чарівний синій.