Перехід на електронні трудові книжки: як це працюватиме?

Кабмін розпочав роботу над скасуванням обов’язковості трудових книжок і запуском їх електронних аналогів. В майбутньому громадяни зможуть отримати документи про стаж роботи онлайн. Також не потрібно буде приносити роботодавцю трудову книжку. Відповідно, її не потрібно перевіряти або зберігати.

Про це у Facebook повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет, пише УНІАН.

«Справа в тому, що в електронних реєстрах держави дані про трудовий стаж усіх українців із 2000 року є й так. Для розрахунку пенсій або інших соціальних виплат вже використовуються саме ці дані», – говорить Дмитро Дубілет.

Якщо ж роботодавцю вкрай важливо перевірити стаж майбутнього працівника, то необхідний документ можна отримати онлайн.

«Щоб отримати цей документ, громадянину потрібно буде зробити кілька кліків і скористатись ЕЦП (електронним цифровим підписом – УНІАН). Також, сподіваюсь, ми встигнемо прикрутити туди і BankID. Роботодавці зможуть перевірити справжність документа за допомогою QR-коду, який буде автоматично накладатись на ці документи», – зазначив міністр Кабміну.

Якщо ж у працівника є трудовий стаж до 2000 року, буде можливість занести цю інформацію до електронного реєстру – самостійно або через роботодавця.

Та, якщо вам трудова книжка дорога, як пам’ять про місця роботи, чи ви хочете зберегти її для нащадків – можете продовжувати ставити в ній штампи.  Це не заборонено, обирайте як зручніше.