Поскаржитися на транспорт сумчани можуть у Facebook

Опубліковано відповідь влади на електронную петицію, яку підтримали більше 320 сумчан, щодо створення окремого ресурсу, де містяни могли б залишати скарги на работу перевізників, а чиновники були б зобов’язані на них реагувати.
На петицію відповіли: «За результатами розгляду електронної петиції «Общественный контроль маршрутного транспорта» повідомляємо наступне.
З метою сприяння вивченню громадської думки, забезпечення своєчасного публічного реагування на пропозиції та зауваження громадськості, відділом транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради створено офіційну сторінку у соціальній мережі Facebook. На відповідній сторінці громадяни активно розміщують свої пропозиції та зауваження щодо роботи як приватного, так і комунального міського пасажирського транспорту.
Також місто Суми є активним учасником інтерактивної веб-платформи «Відкрите місто», яка містить розділ «Транспорт», де активні громадяни вже не перший рік розміщують свої звернення та пропозиції.
Окрім цього, з 1 березня 2018 року за дорученням Сумського міського голови розпочне свою роботу комісія, яка перевірятиме роботу приватного громадського транспорту.
Враховуючи вищевикладене, можна зазначити, що створення додаткового веб-ресурсу з метою контролю якості перевезень у приватному громадському транспорті є недоцільним».

Джерело: gorod.sumy.ua

Поділитися в соціальних мережах: