Що думають українські матері про дистанційну освіту: опитування

Брак часу, відсутність онлайн-інструментів та набуття нових навичок. Як українські жінки дають раду собі та своїм дітям-школярам?

Лише 3,7% матерів, що взяли участь в опитуванні, зазначили, що не мають проблем з організацією дистанційної освіти своїх дітей. Про такі цифри говорять результати онлайн-опитування “Жінки в умовах пандемії та їхні потреби”, проведеного Центром прав людини ZMINA за підтримки Українського жіночого фонду.

У 24% опитуваних проблеми з дистанційною освітою все ж таки є. Найбільше жінки скаржилися на необхідність самостійно організовувати навчання дітей: слідкувати за виконанням завдань, самотужки пояснювати навчальний матеріал дитині та мотивувати дитину до навчання в умовах карантину.

Згідно з опитуванням, на карантині збільшилося навантаження на жінок: робота прийшла додому, доводиться більше часу приділяти прибиранню, готуванню їжі та ще й поясненню нового матеріалу дітям.

Майже 40% респонденток відповіли, що вони незадоволені ефективністю дистанційної освіти своїх дітей.

40% опитуваних жінок зазначили, що їхні діти переважно забезпечені всіма необхідними онлайн-інструментами.

Водночас майже 29% опитаних жінок більш-менш задоволені ефективністю дистанційної освіти.


Опитування “Жінки в умовах пандемії та їхні потреби” проведене громадською організацією Центр прав людини ZMINA з 13 квітня по 24 квітня 2020 року методом онлайн-анкетування за принципом самовідбору  учасниць. Всього опитано 976 жінок віком від 18 років, які живуть в Україні.

Методологія не передбачала пропорційного представлення думки різних категорій респонденток відносно всієї сукупності жінок в Україні, але дослідження дозволяє сформувати гіпотези про стан і потреби жінок під час пандемії, які можуть бути перевірені в наступних більш репрезентативних дослідженнях.

Всеосвіта