Сумчан, що мають скриньки на російських доменах, попереджають про проблеми

ПАТ “Сумиобленерго” попереджає користувачів про можливі проблеми з надходженням інформації на електронну скриньку.

“Дякуємо Вам за вибір переходу на електронний рахунок!

Тепер він  регулярно (в першій декаді наступного за розрахунковим місяця) буде надходити Вам на електронну скриньку, адреса якої зазначена при реєстрації в особистому кабінеті.

Звертаємо Вашу увагу, що часто споживачі, електронні скриньки яких зареєстровані на доменах Yandex та Mail.ru, не отримують рахунки за спожиту електричну енергію, оскільки електронна пошта на цих сервісах блокується провайдерами та може не працювати на території України.

Рекомендуємо Вам перереєструвати електронну пошту на доменах, які не потрапили під санкції.

Якщо у Вас є запитання – телефонуйте до кол-центру ПАТ “Сумиобленерго”: 0 800 300 247 (безкоштовно та цілодобово) або 659 659.” – йдеться у повідомленні.