Сумчанам телефонують шахраї-псевдоенергетики

34

До ПАТ «Сумиобленерго» надійшли повідомлення від споживачів електроенергії про те, що їм телефонують невідомі особи, представляються співробітниками енергокомпанії та просять перерахувати заборгованість за електроенергію на свій банківський рахунок.

В компанії повідомляють, що фахівці ПАТ «Сумиобленерго» ніколи не просять перерахувати кошти на сумнівні рахунки. Розрахунки за спожиту електричну енергію здійснюються лише в банківських установах або у відділеннях «Укрпошти» на основі квитанцій. Або ж через інтернет, за допомогою сервісу «Мій рахунок» або «Приват 24″.

Повідомлення про заборгованість, якщо така є, надходять споживачам за адресою проживання, через сервіс СМС тільки від імені SumyOEnergo  або на електронну пошту від імені sumyoenergo@soe.com.ua. Тож енергетики застерігають: не перераховуйте свої кошти на рахунки невідомих осіб, а одразу повідомляйте про такі дзвінки до поліції.

Також на електронні адреси споживачів раз на місяць надходять повідомлення про можливість передати показники лічильника за два робочі дні до кінця поточного місяця по третій робочий день наступного календарного місяця. Стали відомі випадки, що сервіс ukr.net, mail.ex.ua із невідомих причин зашифровує наш лист і споживач не може його відкрити. ПАТ «Сумиобленерго» не розсилає підозрілі листи й не піддає ризику персональні комп’ютери споживачів.

Із будь-якими питаннями з приводу діяльності компанії звертайтеся до кол-центру: 0 800 300 247.

Поділитися в соціальних мережах: