Сумських чиновників зобов’язали більш відповідально ставитися до онлайн-петицій

35

Відповідне рішення ухвалили одноголосно члени виконавчого комітету під час сьогоднішнього засідання.

Прослухавши звіт про хід виконання рішення виконкому «Про роботу з електронними петиціями у виконавчих органах Сумської міської ради» радник міського голови Віктор Волонтирець запропонував керівникам структурних підрозділів СМР посилити відповідальність за вчасну та якісну підготовку і розгляд електронних петицій та відповідей на них. Контролювати роботу з петиціями мають заступники мера згідно з розподілом обов’язків.

Крім того, департамент комунікації та інформаційної політики пропонує підвищити кількість необхідних підписів до 300, а термін збору скоротити до 45 днів. Ці пропозиції розглянуть під час обговорення статуту територіальної громади міста Суми.

Нагадаємо, рішення виконавчого комітету СМР «Про роботу з електронними петиціями у виконавчих органах Сумської міської ради» було прийняте 21 січня 2016 року, в якому і було затверджено порядок роботи з електронними петиціями.

Усього з 20 лютого 2016 року по 13 червня 2017 року міськрада отримала 671 електронне звернення. Суми входять у ТОП-10 міст за кількістю поданих петицій.

Найбільш резонансними були петиції, які набрали понад 500 підписів (норма 250), а саме: «Про скасування результату конкурсу з розробки логотипу міста» та «Рішення СМР про закупівлю великих низькополих автобусів». Їх підтримали за лічені дні.