T-Mobile і Apple об’єдналися в боротьбі з телефонним спамом від «роботів»

У минулому році Американська комісія із зв’язку зареєструвала понад вісім мільйонів скарг на телефонних аферистів і спамерів, після чого представники організації звернулися за допомогою до операторів зв’язку.

Рішенням проблеми став протокол SHAKEN / STIR, що дозволяє провайдеру ідентифікувати номери тих, хто телефонує. При виклику автоматично запускається сервіс аутентифікації. Якщо номер, з якого надходить виклик, відзначений в базі як скомпрометований, то абонент побачить на екрані відповідне повідомлення. Проблеми також можуть створювати «чисті» номери, які не встигли внести в базу, але їх чисельність в порівнянні із загальною кількістю «чорних» номерів мізерно мала.

Раніше протокол протестували в AT & T і Verizon, після чого до них приєдналися інші американські колеги, включаючи T-Mobile. На даний момент провайдер надає послугу ідентифікації дзвінків лише абонентам, які володіють деякими моделями смартфонів Samsung, LG і Metro. Але, як повідомляють представники T-Mobile, оператор планує незабаром надати новий «захист від роботів» і абонентам, які володіють iPhone.

Починаючи з 10 версії iOS в iPhone вже присутні вбудовані блокувальники небажаних дзвінків, але за своєю ефективністю вони поки поступаються описаній вище технології.

Федеральна комісія із зв’язку США повідомляє, що майже половина з усіх викликів, що надходять на стаціонарні та мобільні телефони американців, відбувається спамерами або шахраями. За минулий рік в США зафіксовано понад 26 мільйонів таких дзвінків. В T-Mobile сподіваються, що нова розробка допоможе істотно знизити їх кількість.

Джерело: macdigger.ru

Поділитися в соціальних мережах: