Центр обслуговування учасників бойових дій та АТО звітує про свою роботу

Центр обслуговування учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей підбив підсумки роботи за І півріччя поточного року.

Тут здійснювалось взяття на облік та обслуговування учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, формувалися особові справи отримувачів послуг, велась активна співпраця з іншими установами з метою вирішення соціальних, побутових, земельних та інших питань отримувачів послуг.

Проводилась робота з приватними спортивними закладами, басейнами та театрами щодо пільгового відвідування їхніх закладів для учасників бойових дій, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.

Укладено договір про співробітництво з ТОВ «Сумський обласний центр служби крові» по створенню «Банку компонентів донорської крові».

За І півріччя 2018 року до Центру звернулося 787 отримувачів послуг (з них 209 учасників бойових дій звернулися вперше).

Протягом І півріччя 2018 року відділенням соціальної адаптації було надано 7093 послуги 4073 особам.

На базі Центру у якості волонтерської допомоги проводилися: курси з англійської мови, комп’ютерні курси, заняття з йоги для жінок, спортивні заняття для дітей з «Панкратіону», майстер-класи для дітей з арт-розпису петриківським способом, виготовлення святкових подарунків та оберегів.

Здебільшого до Центру звертались за станом здоров’я (36,6%), з питаннями про отримання земельних ділянок (35,8%) та поліпшення житлових умов (23,8%) та інше. Проблеми цієї категорії громадян вивчалися під час соціальних інспектувань та розглядаються спеціалістами відділу соціальної адаптації.

У Центрі соціальним педагогом проводились різноманітні організаційні заходи, які охоплюють інтереси учасників бойових дій та членів їх сімей. Надавалася допомога учасникам бойових дій в отриманні земельних ділянок 2 га. Обговорювалася програма про забезпечення житлом та земельних ділянок під забудову для учасників бойових дій.

Придбали в якості благодійної допомоги сучасний мобільний телефон та відкрили «гарячу лінію», де отримувачі послуг можуть отримати консультації щодо послуг Центру. Створюються групи учасників бойових дій у «Viber», «WhatsApp» для більш тісного спілкування з отримувачами послуг.

Джерело: smr.gov.ua