ТuSimple перший «єдиноріг» на ринку безпілотних вантажівок

Поки що тягачі TuSimple здійснюють не більше трьох-п’яти рейсів в день, але скоро обсяг роботи збільшиться. До червня компанія обладнає автопілотом 50 машин – і це буде найбільший вантажний безпілотний автопарк в світі.

Американсько-китайський стартап TuSimple залучив 95 млн. доларів в раунді фінансування D, повідомляє CNBC. У компанію вклала кошти китайська корпорація Sina, яка володіє сервісом мікроблогів Weibo, а також гонконгська інвестиційна фірма Composite Capital. Всього за чотири роки існування виробнику робофур вдалося залучити 178 млн. доларів.

Після завершення раунду загальна оцінка TuSimple досягла 1 млрд. доларів, а компанія стала першим в світі “єдинорогом” на ринку безпілотних вантажівок.

Зібрані гроші підуть на оснащення автопілотом нової партії автономних вантажівок – до червня їх число зросте з 12 до 50. Також стартап планує почати випробування роботизованих тягачів в Техасі і Нью-Мексико.

Поки TuSimple випробовує безпілотні фури в Арізоні – щодня вони роблять три-п’ять комерційних рейсів.

“Дві автономні вантажівки пересуваються зі швидкістю 105 км/год і щотижня заробляють по 3 300 доларів.Транспортні засоби стартап не виробляє – інженери оснащують камерами і датчиками готові тягачі від Peterbilt”.

Вантажівкам заборонено пересуватися в «реальному автономному» режимі – в кабіні завжди присутні водій і інженер, які контролюють роботу системи. Але компанія сподівається, що до 2020-2021 року за кермом залишиться тільки оператор для спостереження за автопілотом.

“Зарплати далекобійникам, поки що залишаються головною частиною витрат логістичних компаній. В середньому транспортування вантажів обходиться в 2 долари в за милю. TuSimple обіцяє знизити витрати на 30%”.

Конкуренція з іншими виробниками безпілотних систем, поки що здається керівництву TuSimple несуттєвою проблемою. Ні Tesla, ні Waymo ще не почали тестувати великогабаритну вантажну техніку.

До того ж засновники стартапа-“єдинорога” впевнені, що їх система автопілотування перевершує за якістю аналоги. Більшість робомобілів на ринку наразі бачать об’єкти на відстані не більше 300 метрів.

«Далекобійність» датчиків TuSimple становить майже 1 км. Також, на відміну від Waymo, робовантажівки краще адаптуються до дощової погоди”.

Втім, Waymo і Tesla не єдині конкуренти амбітного стартапу. Американська компанія Embark також створює системи автопілота для тягачів на базі Peterbilt, а одним з її перших клієнтів стала Amazon. Випускати вантажівки з дистанційним управлінням планує також Starsky Robotics, як і TuSimple, компанія з’явилася в 2015 році.

Однак, раніше всіх отримати дозвіл на вантажні перевезення в безпілотному режимі розраховує стартап Ike, заснований вихідцями з Uber. Розробники планують пускати фури тільки на безлюдних трасах – це просте завдання автопілот виконає досконало. А в містах управління технікою візьмуть на себе водії.

Джерело: hightech.plus