У «ЧЕСНО» підрахували, скільки мільйонів Тимошенко витратила на рекламу

Партія бʼє рекорди порівняно з іншими політичними силами.

ВО «Батьківщина» витратила понад 155 млн гривень на рекламу Юлії Тимошенко і її «Нового курсу» з червня по грудень 2018 року. Про це повідомляє громадський рух «ЧЕСНО» з посиланням на фінансовий звіт «Батьківщини» за IV квартал минулого року.

Кампанія з популяризації Юлії Тимошенко та «Нового курсу» стартувала в червні 2018 року й загалом коштувала партії понад 155 мільйонів гривень.

Зокрема, за жовтень-грудень реклама на топ-телеканалах і білбордах обійшлася в 55 млн гривень.

Перше місце за обсягом витрат посідає реклама на телеканалах медіагруп «1+1», ТРК «Україна», «Інтер» і «StarLightMedia». З інфографіки помітно, що на «1+1» реклами Тимошенко було найбільше.

В «ЧЕСНО» підрахували, скільки мільйонів Тимошенко витратила на рекламу

Сума коштів, яку ВО «Батьківщина» залучила на рекламу свого кандидата і її «Нового курсу», є рекордною порівняно з іншими політичними партіями, стверджують в «ЧЕСНО».

Дослідники зазначають, що всі ці видатки здійснено з приватних внесків, а не з держбюджету.

Раніше Рух «ЧЕСНО» виявив схему з фінансування «Батьківщини» начебто мешканцями Київщини, які, як зʼясувалося, навіть не здогадувалися про те, що переказали партії гроші. У такий спосіб в 2016-2017 роках на центральний рахунок ВО «Батьківщина» надійшло 7,5 млн грн. За цим фактом відкрито кілька кримінальних проваджень – через підроблення фінансової звітності та незаконне використання персональних даних. За два роки слідчих дій у поліції так і не визначили, хто скористався персональними даними людей для фінансування «Батьківщини».

Джерело: mind.ua