У ПАТ “Сумиобленерго” прокоментували ситуацію з платіжкою на 132 тисячі гривень

Фахівці ПАТ “Сумиобленерго” перевірили інформацію щодо правильності нарахування майже 133 тисяч гривень за спожиту електричну енергію одному зі споживачів на Сумщині. З’ясувалося, що 3 січня 2019 року вказаний споживач передав покази лічильника через СМС і допустив помилку – замість 4-х він зазначив 5 цифр, одна з яких була зайвою. Тому система нарахувала на його особовий рахунок значний обсяг споживання, в результаті чого був сформований рахунок на оплату на суму майже 133 тисячі гривень.

Сьогодні, 23 січня, під час рознесення рахунків за спожиту електроенергію контролер ПАТ “Сумиобленерго” помітила значну суму нарахування та великий обсяг спожитих кВт*год (відповідно до переданих споживачем показів) в одному з рахунків. Працівник Товариства хотіла перевірити коректність показів лічильника електроенергії, але споживач не надав доступу до засобу обліку. Тому рахунок залишили у скриньці.

Підкреслимо! У наступному рахунку при правильній передачі показів лічильника електроенергії в лютому відбудеться коригування цієї суми та споживач не понесе жодних додаткових фінансових витрат. Вказаний рахунок із сумою нарахування в майже 133 тисячі гривень буде відкоригований відповідно до обсягу споживання абонента ПАТ “Сумиобленерго”.

Шановні споживачі електричної енергії! Будь ласка, уважно передавайте покази лічильників електроенергії для коректних розрахунків за її споживання. Нагадаємо, робити це потрібно з 1 по 5 число кожного місяця.