У Сумах можуть створити диспетчерську для маршруток

14

Петиція сумчанина Євгена Рибалки про створення єдиної диспетчерської маршрутного транспорту в м.Суми з метою покращення надання послуг перевезення мешканців міста набрала необхідку кількість підписів та отримала відповідь від влади.

Зазначається, що оскільки в петиції не конкретизовано специфіку роботи диспетчерської, питання розглянули в аспекті двох можливих напрямків, в залежності від функціональних особливостей такої служби:

“1. Єдина диспетчерська служба – як цілодобовий сервіс для прийому звернень жителів міста. На сьогодні цілодобовий прийом звернень громадян, які потребують невідкладного вирішення, в тому числі у сфері міського пасажирського транспорту, здійснюється відділом «Служба 15-80». Окрім міського відділу існують інші альтернативні установи, що виконують подібні функції (Урядова гаряча лінія, Обласний контактний центр тощо).

Також слід зазначити, що відповідно до міської програми «Автоматизація муніципальних телекомунікаційних систем на 2017-2019 роки в м. Суми», затвердженої рішенням Сумської міської ради від 21 грудня 2016 року № 1619-МР (зі змінами), протягом 2017-2019 років передбачено створення кол-центру міської ради (єдиного сучасного центру прийому та реагування на дзвінки, надання консультацій мешканцям). Таким чином, з точки зору нормотворчості на рівні органів місцевого самоврядування зазначене питання є вирішеним.

2. Єдина диспетчерська служба (або станція, центр) – як сервіс для оперативного цілодобового диспетчерського контролю і управління рухом міського пасажирського транспорту в режимі реального часу. Функціонування такої служби передбачає обов’язкове обладнання рухомого складу міського пасажирського транспорту засобами для вимірювання напрямку руху, координат місця розташування та іншої інформації. На даний час міською владою роботу в даному напрямку розпочато.

Так, першочергово будуть вирішені питання щодо організації служби (як виконавчий орган Сумської міської ради чи як комунальне підприємство/установа) та її структурного підпорядкування. Наступним етапом є упорядкування відносин із перевізниками (фізичні особи-підприємці та юридичні особи) щодо передачі вимірювальних даних диспетчерській службі. Таким чином, порушене питання буде реалізовано міською владою у перспективі після вирішення питань організаційного та технічного характеру”, – йдеться в офіційні відповіді.