У Сумах відкрили «М’ясомаркет»: чому варто завітати до магазину та хто така Міс ЧіКо?

24 липня у Сумах відбулося відкриття першого магазину мережі «М’ясомаркет» на вулиці Петропавлівській. Організатори з дотриманням усіх карантинних умов під час коронавірусу подарували незабутні емоції гостям магазину.

Подія зібрала багато сумчан. З магазину перші покупці виходили з придбаними делікатесами у фірмових екосумках та картками лояльності, які надалі дадуть їм можливість користуватися знижками та бонусами. Перші 100 покупців також отримали в подарунок від магазину фірмовий сендвіч від «Бащинського» та Пепсі-колу. А найменшеньких відвідувачів прямо у магазині потішили яскравими альбомами з наліпками «Веселі курчата».

«М’ясомаркет» – що це?

Це мережа магазинів, заснована відомим агрохолдингом МХП – виробником курятини №1 в Україні, до якого входять такі бренди, як «Наша Ряба», «Бащинський», «Легко», «Секрети Шефа» та інші. Новий проєкт відкритий спільно з підприємцем Максимом Сидоренком і працює за схемою франчайзингу (це така форма співпраці, в рамках якої одна сторона, що володіє успішним бізнесом або відомою торговою маркою,  дозволяє іншій стороні працювати під своєю маркою чи брендом на певних умовах). «М’ясомаркети» відкриватимуть як з чинними, так і з новими партнерами, яким, до речі, гарантується річний дохід на інвестиції. У проєкті прописані усі бізнес-процеси, що є вагомою перевагою для партнерів. Загалом до кінця року планується відкриття близько 50 торгових точок по всій Україні.

 

У чому ж принципова відмінність магазину «М’ясомаркет» від магазинів інших брендів?

Це стає зрозумілим, щойно переступаєш його поріг і потрапляєш всередину: сучасний стильний дизайн (приємна гама кольорів в оформленні інтер’єру, зелений плющ на одній зі стін) і, звичайно ж, величезний асортимент найрізноманітнішої м’ясної продукції від виробника: свіже та приготоване м’ясо, ковбаси, сосиски, неймовірно апетитні смажені курячі крильця та стегенця, кури гриль, а також різноманітні приправи до них та супутні товари. Це дуже зручно: зайшов до магазину – і придбав усе, що потрібно для смачного обіду чи вечері.

Та головне – це навіть не широкий асортимент якісної і свіжої продукції, а принципово новий підхід до обслуговування покупців, яких тут зустрічають як дорогих гостей м’ясні сомельє, готові відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради щодо вибору та приготування продукції.

Навіть недосвідчена господиня чи кулінар-початківець вийде з цього магазину з повним набором продуктів і рекомендаціями, як найкраще приготувати те чи інше м’ясо та з чим його подати. Ну а тим, хто не потребує ніяких порад, буде просто приємно придбати смачну, свіжу та якісну продукцію у привітній атмосфері та комфортних умовах.

Але це ще не все: річ у тім, що сумський магазин мережі «М’ясомаркет» перебуває у тісній колаборації з напрямом кулінарії «М’ясорубка», де можна придбати апетитні готові страви і бути впевненим у їх свіжості. Це – ідея Максима Сидоренка, яка полягає у максимальному наближенні до потреб та бажань своїх споживачів. «М’ясорубка» має абсолютно прозору кухню, і кожен може бачити, як готується його замовлення. Такий підхід є безперечною перевагою та викликає довіру у гостей магазину.

 

«Це магазин про турботу і про людей» – Юрій Косюк, голова правління МХП

«Ми хочемо робити наших покупців щасливими,  –  говорить Юрій Косюк, –  щоб, заходячи до наших магазинів, вони потрапляли у затишну добру атмосферу, щоб хотіли повертатися до нас знову і знову, щоб не витрачали зайвих коштів на придбання їжі та багато часу на її приготування, а краще присвятили цей час спілкуванню з близькими, своїм хобі та захопленням, чи просто відпочивали б. Це – філософія нашої компанії, і ми й надалі будемо її впроваджувати, щоб наші покупці витрачали гроші із задоволенням, і це робило їх щасливішими».

 

Слова Юрія Косюка підтверджує і Максим Сидоренко:

«Наші м’ясні сомельє – це кваліфіковані спеціалісти, які знають про м’ясо і продукцію наших магазинів абсолютно все. Вони із задоволенням допомагатимуть кожному покупцю з його вибором. Наша продукція – якісна, абсолютно безпечна і дуже смачна. Вся команда – і сомельє, і продавці, і касири, і кухарі – працює для того, щоб ви поверталися з наших магазинів задоволені як високим рівнем сервісу, так і придбаними продуктами».

 

Ну, а хто ж така Міс ЧіКо, і як вона допомагатиме сумчанам?

Вже декілька днів поспіль у соцмережах сумчани активно обговорюють, що ж то за дивна тварина стоїть біля магазину. Як тільки не називали її креативні мешканці нашого міста! Але виявилося, що у тваринки є і власна назва – фрікокурка, і навіть ім’я – Міс ЧіКо! Цей шедевр на межі дивакуватості та мистецтва приваблює увагу містян та, найголовніше, ніби сповіщає усіх, що цей магазин – незвичайний, адже принципово відрізняється від інших та здатен задовольнити будь-яку, навіть найоригінальнішу потребу кожного споживача. А ще це прекрасна локація для фото з друзями або сім’єю.

До речі, за легендою, якщо тричі почесати лівою рукою дзьоб Міс ЧіКо, здійсниться будь-яке ваше м’ясне бажання! Ну що ж, спробуємо? 😉

 

Новини компаній