У «Сумиобленерго» пропонують отримувати квитанції тільки в електронному вигляді

ПАТ «Сумиобленерго» пропонує абонентам перейти на електронний документообіг для збереження зеленого фонду планети.

Про це йдеться на сайті компанії.

Фахівці енергокомпанії вдосконалили онлайн-сервіс «Мій рахунок», в якому тепер сумчани  можуть обрати можливість отримувати квитанції за спожиту електроенергію лише в електронному вигляді. В такому випадку вона регулярно (в першій декаді наступного місяця) буде надходити на адресу електронної пошти, зазначену при реєстрації.

«Пропонуємо Вам скористатися нововведенням і не очікувати квитанцію в паперовому вигляді. Для цього Вам необхідно зайти у систему «Мій рахунок» і в полі «Надсилати квитанцію тільки на електронну пошту?» поставити відмітку ТАК», — йдеться в повідомленні компанії.

4

Поділитися в соціальних мережах: