У «Сумиобленерго» пропонують отримувати квитанції тільки в електронному вигляді

ПАТ “Сумиобленерго” пропонує абонентам перейти на електронний документообіг для збереження зеленого фонду планети.

Про це йдеться на сайті компанії.

Фахівці енергокомпанії вдосконалили онлайн-сервіс “Мій рахунок”, в якому тепер сумчани  можуть обрати можливість отримувати квитанції за спожиту електроенергію лише в електронному вигляді. В такому випадку вона регулярно (в першій декаді наступного місяця) буде надходити на адресу електронної пошти, зазначену при реєстрації.

«Пропонуємо Вам скористатися нововведенням і не очікувати квитанцію в паперовому вигляді. Для цього Вам необхідно зайти у систему “Мій рахунок” і в полі “Надсилати квитанцію тільки на електронну пошту?” поставити відмітку ТАК», – йдеться в повідомленні компанії.

4