В ЄС зроблять обов’язковою систему автоматичного гальмування

Сорок країн, включаючи Євросоюз і Японію, погодилися зробити автоматичні системи гальмування обов’язковими для нових легкових автомобілів, малотоннажних вантажівок і пікапів. США і Китай ініціативу не підтримали, повідомляє Нightech+

Нові правила почнуть діяти в наступному році. Тоді всі виробники автомобілів, бажаючі продавати на території  кран, які підписали угоду, будуть змушені обладнати свої авто датчиками, що визначають відстань до пішохода або об’єкта. Система зможе вмикати екстрене гальмування на швидкості 60 км/год або менше, якщо вважатиме зіткнення неминучим і якщо водій сам вчасно не прийме необхідних заходів.

“Закон торкнеться тільки нових автомобілів, власникам не доведеться переобладнувати вже куплені машини”.

Як повідомляє Japan Times, першими випробують на собі нову вимогу жителі Японії, де тільки в минулому році було продано 4 млн. легкових автомобілів і мікроавтобусів. У Європі новий стандарт буде діяти з 2022 року, заявив Хуан Родрігес, спікер Європейської економічної комісії ООН.

“За оцінкою ООН, це щорічно рятуватиме життя мінімум тисячі людей, які в іншому випадку стали б жертвами ДТП”.

Сполучені Штати, Китай і Індія також були присутні на форумі ООН, на якому обговорювалися нові правила. Однак вони не брали участь в дискусії. Джейсон Левін, виконавчий директор некомерційного Центру автомобільної безпеки, вважає, що відсутність під договором підпису США вказує на брак ініціативності адміністрації Трампа, коли мова йде про підвищення безпеки руху.

При цьому в Штатах діють зобов’язуючі угоди національного рівня. 20 автокомпаній за угодою з урядом до 2022 року обладнають усі нові автомобілі автоматичними гальмами. Чотири з них – Toyota, Mercedes-Benz, Volvo і Tesla – вже зробили цю технологію стандартом для більш ніж половини своїх моделей.

Аналітики компанії Axios впевнені, що навіть після появи на дорогах керованих бортовим комп’ютером автомобілів головну небезпеку як і раніше становитимуть люди. Статистика свідчить, що в більшості ДТП за участю робомобілів винні люди, а не алгоритми.