Як у сумському магазині печиво “помолодшало”

Днями сумчанин Олександр вирішив поласувати улюбленим печивом та придбав його в одному з великих маркетів у центрі міста. Але забув про головне правило споживача в українських мережах продуктових магазинів: завжди перевіряти термін придатності продуктів ще до того, як продукт опиниться на касі.

Прийшовши додому, він таки роздивився етикетку, і був неабияк здивований: крім того, що етикеток виявилося дві, вони до того ж красномовно свідчили, що, лежачи собі запакованим на вітрині, печиво встигло здорожчати, а найголовніше – “помолодшати”, бо термін його придатності якимось дивним чином змістився на два тижні вперед (з 26.07. на 08.08.)! Ну просто Коперфільди якісь працюють в магазині!

Варто відзначити також, що переклеюють етикетки або дуже неуважні, або дуже ліниві й недбалі люди: нову наклеїли навіть не поверх старої, а поруч, мовляв, “і так сойдьот” …