Мешканка Шостки повірила шахраю і позбулася 5 тисяч гривень

Назвавшись співробітником банку, невідомий зловмисник у телефонній розмові з жителькою Шостки вивідав конфіденційну інформацію по її банківській картці, після чого зняв з її рахунку 5 000 гривень.

До поліції із заявою про шахрайство звернулась 35-річна мешканка Шостки. Жінка розповіла правоохоронцям, що на її мобільний телефон зателефонував невідомий, який назвався співробітником банку, де вона обслуговується. Він пояснив, що у зв’язку з перевипуском її зарплатної картки були внесені помилкові данні у клієнтську базу. Тож він попрохав надати номер картки та інші конфіденційні дані. Жінка засумнівалась у правдивості його слів і попросила надати підтверджуючу інформацію, на що той прислав їй смс-повідомлення з кодом верифікації.
Повіривши, дама надала всю необхідну інформацію телефонному співрозмовнику і… в той же день з її рахунку зникло 5 000 гривень.
Нині за цим фактом слідчі поліції вже відкрили кримінальне провадження за ч.1 ст.190 Кримінального Кодексу України «Шахрайство», в рамках якого ведуться пошуки зловмисників.
Працівники поліції радять громадянам дотримуватись простих правил, які дозволять уникнути шахрайської пастки і зберегти власні кошти при надходженні подібних дзвінків та повідомлень.
1. Нікому й ніколи не повідомляйте свій індивідуальний ПІН-код банківської картки, cvv-код, що знаходиться на зворотному боці платіжного документу.
2. У жодному разі не надавайте особисту інформацію у відповідь на електронні листи чи дзвінки із начебто банку. Краще самі перетелефонуйте на офіційний номер call-центру вашої фінустанови і з’ясуйте ситуацію.
3. Працівник банку ніколи не буде дзвонити до вас із закритого номеру. Якщо вас просять надіслати пароль або інші дані вашої картки, не робіть цього, поки самі не подзвоните до банку і не переконаєтесь, що це не спроба шахрайства.