Поліція Сумщини попереджає: дзвінок «з банку» може стати шахрайською пасткою

Тільки за останні дні псевдобанкіри збагатились за рахунок довірливих жителів Сумщини більш ніж на 30 тисяч гривень. Випадки шахрайства були зафіксовані в Конотопі та Ямпільському районі.

Так, до Конотопського відділу поліції звернувся 49-річний місцевий житель з повідомленням про те, що його ошукали. За словами чоловіка, на його мобільний зателефонував «представник банку» з повідомленням про сервісні неполадки. Мовляв, картку найближчим часом можуть заблокувати, тож необхідно повідомити її номер. Що той і зробив. У подальшому на телефон заявника почали надходити смс-повідомлення з певними цифрами, які також чоловік озвучував начебто «працівнику банківської установи». Бажаючи переконатись, що із карткою все гаразд, через деякий час він звернувся до відділення банку, де обслуговувався. Там з’ясувалось, що з неї зникли більше 29 тисяч гривень.
За аналогічним сценарієм діяв і шахрай, який одурив жительку Ямпільського району. Повідомивши реквізити своєї картки зловмиснику, 67-річна жінка позбулася майже 4 тисяч гривень.
Нині по цим фактам слідчі поліції вже відкрили кримінальне провадження за ч.1ст.190 Кримінального Кодексу України «Шахрайство», в рамках якого ведуться пошуки зловмисників.
У свою чергу поліцейські радять громадянам дотримуватись простих правил, які дозволять уникнути шахрайської пастки і зберегти власні кошти при подібних дзвінках та повідомленнях.
1. Нікому й ніколи не повідомляйте свій індивідуальний ПІН-код банківської картки.
2. У жодному разі не надавайте особисту інформацію у відповідь на електронні листи чи дзвінки із начебто банку. Краще особисто перетелефонуйте на офіційний номер call-центру вашої фінустанови і з’ясуйте ситуацію.
3. Працівник банку ніколи не буде дзвонити до вас із закритого номеру. Якщо вас просять надіслати пароль або інші карткові дані, не робіть цього, поки самі не зв’яжетесь із банком і не переконаєтесь, що це не спроба шахрайства.

Поділитися в соціальних мережах: