Житель Шостки потрапив на «гачок» псевдобанкіра

Більше 23 000 гривен втратив 32-річний чоловік, поспілкувавшись з невідомим, що назвався працівником одного з відомих українських банків. Поліція розшукує афериста та застерігає громадян від зайвої довіри до незнайомих осіб.

До Шосткинського відділу поліції звернувся 32-річний місцевий мешканець, який розповів, що з його банківської картки зникло понад 23 000 гривен.

Як з’ясували поліцейські, заявник отримав на свій мобільний телефон смс – повідомлення про заблокування свого карткового рахунку. Занепокоєний клієнт, задля з’ясування всіх обставин, зателефонував за вказаним у повідомленні номером телефону.

Чоловік, що зняв на тому кінці дроту слухавку, назвався співробітником банку і підтвердив інформацію. Проте, додав він, якщо абонент надасть йому номер своєї картки та секретний код, що прийде йому в смс-повідомленні, ситуацію можна виправити. Не замислюючись про наслідки, потерпілий надав співрозмовнику всю цю інформацію, після чого з його рахунку, власне, й зникли всі гроші.

«Незважаючи на чисельні попередження про таку схему шахрайства, люди все ще потрапляють на «гачок» аферистів, – говорить Валерій Строкач, начальник Шосткинського відділу поліції. – Я вкотре наголошую, що в такий спосіб діють лише шахраї. Для перевірки інформацію по своїм фінансових рахункам потрібно особисто звертатися до банківської установи, а при отриманні подібного смс-повідомлення – не звертати на нього уваги».

Наразі за даним фактом вирішується питання про відкриття кримінального провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство». Правоохоронці роблять все можливе, аби розшукати афериста та повернути потерпілому втрачені кошти, – повідомили у відділі комунікації поліції Сумської області.