Сумський експерт помітив “дивні збіги” в цифрах у Програмі розвитку міського транспорту

КП «Електроавтотранс» розмістило акцепт на 9 тролейбусів по тендеру від 10 березня.
Переможцем знову став «Богдан Моторс». Постачальник дешевших тролейбусів «ЛАЗ» був відхилений через проблеми з документами. З понеділка, 4 квітня, почнеться відлік 10 днів для подачі скарг. І вже з 14 квітня новопризначений в.о. директора КП зможе підписати договір на 9 тролейбусів.

Секретар громадської експертної комісії з транспорту Сумської міськради 6-го скликання Олександр Мироненко задається питанням, чому за 3 місяці так подорожчали тролейбуси.

«Ще в грудні «Богдан» поставляв нам тролейбуси по 3,47 млн грн за одиницю, а зараз ціна раптом виросла до 4,014 млн грн за одиницю. Різниця 544 тис. грн на тролейбуси, або 4,896 млн на 9 одиницях. Зростання ціни + 15,7%. Зафіксований Державною службою статистики за останні три місяці індекс інфляції значно менше цього показника», – написав він на своїй сторінці у Фейсбук.

«Пропозиція «Богдана» – 36 млн 126 тис. грн за 9 тролейбусів, у той час як очікувана вартість закупівлі, зазначена у віснику державних закупівель, – 36 млн 127 тис. грн за 9 одиниць. Чи не здається дивним така підгонка?» – слушно запитує Олександр Мироненко.

“Йдемо далі. 24 грудня 2015 року депутати прийняли Програму розвитку міського транспорту на 2016-2018 роки, яку розробляв начальник відділу логістики та зв’язку Сергій Яковенко. У ній закладена ціна тролейбуса 4 млн 130 тис. грн. Тобто в місяць, коли КП «Електроавтотранс» отримує тролейбуси по 3,470 млн грн, головний логіст закладає дорожчу ціну.

Але в підсумку депо бере звідкись ціну 4,014 млн грн, яка дивним чином практично повністю збігається з ціною «Богдана». Схоже, що компетентні органи мають перевірити, звідки такі чудові збіги», – вважає експерт.

Джерело Данкор