Національний тест з медіаграмотності можна пройти ще раз

Платформу відкрили для всіх, хто не встиг або не зміг відповісти на питання тесту під час акції.

Національний проєкт з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики України «Фільтр» відкрив доступ до національного тесту з медіаграмотності для всіх, хто хоче перевіритисвою стійкість до пропаганди та дезінформації. Про це команда «Фільтру» повідомила на своїй сторінці в Facebook.

«Не встигли пройти національний тест з медіаграмотності? Бажаєте дізнатись, чи ви гуру або може, вам потрібно підтягнути знання? Це легко перевірити — на ваші численні прохання ми відкрили платформу для його проходження знову», – написали вони.

Тест буде відкрити до 18 листопада за посиланням. Він містить кілька блоків: базове розуміння медіаграмотності, орієнтування у світі соцмереж, здатність оцінити достовірність та вплив новини, навички фактчекінгу, здатність убезпечити особисті дані. Максимальна кількість балів – 34.

Результати проходження тесту цього разу вже не будуть враховуватися, отже сертифікати та подарунки за проходження тесту не передбачено.

Нагадаємо, що 27 жовтня відбувся перший Національний тест з медіаграмотності, під час якого протягом 30 хвилин всі охочі мали змогу перевірити свій рівень в обраному часовому слоті.

Було заплановано три слоти, але через великий попит організатори відкрили додаткову сесію.

Як повідомляв «MediaSapiens», в тесті брали участь 32 586 людей, але лише 17 555 українців пройшли тест повністю.

Серед фіналістів 5% мають найнижчий рівень «Новачок», 44% – рівень «Початківець», 42% – «Майже гуру» і 9% – найвищий рівень «Гуру медіаграмотності».

Таким чином результати складають 49% тих, хто має невисокий рівень на 51% медіаграмотних. За умовами акції, кожен учасник гарантовано отримає сертифікат, а 30 учасників, які дадуть найбільшу кількість правильних відповідей за найкоротший час, отримають подарунки. Це планшети, павербанки, колонки, рюкзаки, худі тощо.

detector.media