У КЕРІВНИЦТВІ “УКРЗАЛІЗНИЦІ” НАВІТЬ НЕ ЗНАЮТЬ, КОЛИ СТАЛОСЯ ЧП ІЗ СУМСЬКИМ ПОТЯГОМ

Вкотре переконуємося у тому безладі, який нині твориться на “Укрзалізниці”. Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» пояснила надзвичайну ситуацію, що сталася з потягом “Київ–Шостка” на залізничній станції Ніжин.

“Затримка поїзда № 784 сполученням Київ–Шостка 18 липня на станції Ніжин була викликана тим, що провідники вагону виявили нагрів редуктора приводу підвагонного генератора 160?С. Усунути несправність на місці події самотужки не вдалося. Тому було прийнято рішення відчепити несправний вагон, а 11 пасажирів були переведені на вільні місця інших вагонів цього ж поїзда…

Загальна затримка поїзда склала 1 годину 17 хвилин”, – йдеться у повідомленні прес-служби.

При цьому у відомстві додають, що буде також проведена перевірка фактів хамської поведінки з боку працівників Конотопського вокзалу та провідників потягу.

Цікаво те, що дата події у повідомленні прес-служби стоїть помилкова – затримка потягу сталася не 18, а 19 липня. Крім того, вона склала не 1 годину 17 хвилин, а 1 годину 20 хвилин – про це свідчить запис начальника потягу на квитках пасажирів, підкріплений печаткою.

Більш того, пасажирів з потягу “Київ-Шостка” пересаджували не тільки на цей же потяг (але в інші вагони), як повідомляє прес-служба, а й на потяг “Київ-Костянтинівка”, про що розповідали самі провідники.

Дивно, що керівництво залізниці не знає деталей такої досить резонансної події, і невідомо, чи взагалі було б з нею ознайомлене, якби не наша публікація на сайті.

… Окрім такого “сервісу, сьогодні ми спостерігаємо, як систематично зростають ціни на квитки. Навіщо це робиться? Часом не для банкрутства найбільшого підприємства нашої держави?