Німецький виробник Мерседес показав нову вантажівку з електричним приводом

10 жовтня виробник автотранспорту з Німеччини Мерседес-Бенц Тракс оприлюднив деталі про нову електричну вантажну машину, що матиме змогу робити довгі рейси. Як йдеться у повідомленні Блумберг, нова eActros 600 має можливість здійснювати подорож до 500 кілометрів на одній зарядці. Ба більше, під час такого доставлення, автівка матиме змогу перевозити до 22 тонн вантажу.
Керівництво виробника також повідомило виданню, що електропривід можна зарядити на 20-80% за пів години. Але, це за умови, якщо водії матимуть доступ до зарядних станцій в 1 мегават. А, якщо буде потрібно відволіктися під час перерви, Vip Казино допоможе у цьому, забезпечивши доступ до надійних слотів.
За інформацією відкритих джерел, на даний час, подібних пристроїв небагато. Попри це, Європа планує удосконалити дорожню інфраструктуру під потреби перевізників. Тож, до 2030 року, такі станції планують зробити на головних дорогах ЄС, кожні 60 кілометрів.
Детальніше про вантажну новинку автопрому
За даними Мерседес, eActros 600 є більш просуненою моделлю, ніж інші. Вона має загальний вміст у 44 тони та ресурс у 1.2 млн кілометрів. Більш того, електричний магістральний тягач відрізняється:
- Унікальним дизайном;
- Вбудованими системами допомоги водію;
- Передньою оптикою, яка вбудована у бампер;
- Повітрозабірником у бамперній зоні, що буде охолоджувати акумулятор.
Цікаво, що батарея здатна зберегти від 80% місткості після досягнення повного пробігу. Ба більше, завдяки проміжним підзарядкам та зупинкам для відпочинку, автівка матиме змогу долати близько 1000 км щодня. Також, у базових варіаціях, ця машина міститиме нову цифрову панель приладів та масштабований екран розважально-інформаційної системи.
Відомо, що цей тягач буде спроможний визначити стаціонарні та рухомі об’єкти, які мають швидкість до 60 км/год. При цьому, перші продажі плануються на 2024 рік. Але, стартова ціна вантажівки ще обговорюється.
Додаткові відомості про eActros 600
Завдяки батареям LFP, ці вантажівки матимуть можливість їздити на відстань від 500 км з мінімальним навантаженням у 22 тони. Тим часом тягова батарея має максимальну потужність 600 кВт. На додачу, тут передбачена чотирьохступенева трансмісія, що дозволить оптимально керувати моментом, що крутить.
Видання Daimler зауважує, що авто буде витрачати 119 кВт-год на сотню кілометрів. При цьому, акумулятор матиме гарантію на 6 років, тобто 720 000 кілометрів пробігу. А, додатковими перевагами цього тягача стануть: спальне місце для водія, побутова розетка та холодильник (якщо його замовить транспортна компанія).
Допоміжні екрани на панелі приладів змінені разом з дзеркалами заднього виду. Так, у зовнішній частині кузова залучені додаткові дзеркала та камери спостереження. І насамкінець вантажівка покриватиметься річною гарантією (без обмежень з пробігу) та обслуговуванням елементів силової установки на наступні три роки (обмеження на 360 000 км).