Щоб не провести відпустку в аеропорту, перевіряйте туроператора!

Нещодавно всю країну приголомшили проблеми українських туристів, що масово застрягли в аеропортах. Зіпсовані нерви, що, як відомо, не відновлюються, зіпсовані відпустки, які мали б стати яскравими емоціями і чудовими спогадами, натомість запам’яталися справжнім кошмаром…

То як же вберегтися від недобросовісних туроператорів? У Мінекономрозвитку, яке також опікується проблемами туризму у нашій країні, підготували пам’ятку.

При укладанні договору на туристичне обслуговування, будь ласка, перевірте, щоб:

  • туроператор мав діючі ліцензію і фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку);

  • у договорі були вказані заявлені дати вильоту і прильоту;

  • у договорі була вказана інформація про наявність трансферу з аеропорту в готель в обох напрямках (в разі заяви такої послуги);

  • готель відповідав заявленій категорії і це було також зазначено в договорі;

  • були вказані терміни відмови від туру і умови повернення коштів;

  • кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування і від нещасного випадку;

  • була присутня квитанція про оплату туру або фіскальний чек.

Що потрібно брати з собою на відпочинок:

копію договору на туристичне обслуговування;

оригінал страхового поліса на медичне обслуговування і від нещасного випадку;

контакти туроператора (турагента);

контакти дипломатичної установи України країни, до якої ви подорожуєте.

У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, за захистом своїх прав можна звертатися із заявою до Держпродспоживслужби. Для цього слід надати фото – відеоматеріали, копію договору на туристичне обслуговування, розрахункові квитанції понесених витрат і т.п.

У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови (затверджені постановою Кабміну), турист має право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.

Так, порушенням ліцензійних умов вважається:

  • невидача туристу договору на туристичне обслуговування або ваучера, договору обов’язкового страхування, проїзних документів;

  • невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);

  • відсутність у туроператора свого сайту;

  • відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стаж роботи в сфері туризму та ін.

Повний список порушень ліцензійних умов читайте на сайті Мінекономрозвитку.

Джерело: delo.ua