Корова проти свині: у соцмережах гадають, що хотіли сказати дизайном охтирських консервів

ВАТ “Охтирка м’ясопродукт”для виходу на ринок своєї продукції  створило спеціальну торгову марку “Етнічні м’ясники” . Її упаковка привабила споживачів не тільки назвою фірми, а й креативним логотипом, який викликав приводи для жартів.

12803031_10209151882819281_6554828870075001237_n

 

“Я, звісно, не дизайнер. І моя оцінка може бути суб’єктивною і непрофесійною. Але, скажіть, у мене одного ця емблема на охтирській тушонці викликає асоціацію з тим, шо корова з’їла свиню?”, – написав на своїй сторінці у Фейсбук сумський журналіст, а нині солдат, Олескій Захарченко.

У відповідь один за одним з’явилися коментарі: “Схоже, що корова народжує свиню”, “Виглядає зловіще. А взагалі останнім часом салом’ясний дизайн дивує, недарма кажуть, що сало – сильнодіючий наркотик”.

_ua_all_biz_650x410

 

 

 

Поділитися в соцмережах: