У Сумах реклама закликає саджати друзів
У обласному центрі черговий бігборд змушує сумчан ламати голову, що саме він рекламує.
Оскільки минулого разу журналіст Михайло Курочкін сприйняв рекламу онлайн-ігр за “соціалку”, тепер вирішив поцікавитися у Фейсбук, у чому суть цього незвичного креативу із написом “Годі” , погрозами “Час настав! Готуйтесь…” і руками в кайданках. Із варіантами городяни не забарилися. Володимир Хоменко пожартував, що це анонс Євробачення-2017 в Україні. А комуністка Наталія Дейниченко зі свого політичного досвіду впевнено заявила, що це заклик до усвідомлених дій спротиву владі.
Виявляється, цей борд є частиною серійної реклами, яка вже наробила галасу у Києві. Склавши усі до одного, можна з’ясувати, у чому ж меседж. Наступний пазл – на фоні суворих очей розміщено слоган: “Раніше ми тільки спостерігали”.
На третьому – провокаційне питання: “Коли почнуться арешти “друзів”?”