У Сумах реклама закликає саджати друзів

У обласному центрі черговий бігборд змушує сумчан ламати голову, що саме він рекламує.

13238992_728628190573484_6682062871958498060_n

Оскільки минулого разу журналіст Михайло Курочкін сприйняв рекламу онлайн-ігр  за “соціалку”, тепер вирішив поцікавитися у Фейсбук, у чому суть цього незвичного креативу із написом “Годі” , погрозами “Час настав! Готуйтесь…” і руками в кайданках. Із варіантами городяни не забарилися. Володимир Хоменко пожартував, що це анонс Євробачення-2017 в Україні. А комуністка Наталія Дейниченко зі свого політичного досвіду впевнено заявила, що це заклик до усвідомлених дій спротиву владі.

Виявляється, цей борд є частиною серійної реклами, яка вже наробила галасу у Києві. Склавши усі до одного, можна з’ясувати, у чому ж меседж. Наступний пазл –  на фоні суворих очей розміщено слоган: “Раніше ми тільки спостерігали”.

13219910_1171504682901875_1121587820_n (1)

На третьому – провокаційне питання: “Коли почнуться арешти “друзів”?”

13233292_257248401331152_1375334595_n