В Україні зникне “Наша Ряба”

Голова правління та мажоритарний акціонер агрохолдингу МХП Юрій Косюк заявив, що компанія відмовляється від використання логотипу “Наша Ряба”.

«Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу “Наша Ряба” на нашій продукції», — написав він у Facebook.

Тепер МХП продаватиме курятину під брендом “Та сама курочка”.

«Ми виставили 20 цифрових копій логотипу “Наша Ряба” у NFT-форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance на честь кожного року існування бренду і відкриємо аукціон», — додав Косюк.


МХП — найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. Земельний банк компанії в Україні становить майже 370 тисяч га. У 2020 році агрохолдинг отримав чистий збиток у розмірі $133 млн проти чистого прибутку $215 млн у 2019 році, переважно через курсові збитки в розмірі $204 млн, зумовлені річним послабленням гривні на 16%.

НВ Бізнес

Поділитися в соцмережах: