Відтепер показники водомірів сумчани можуть передавати через «Viber»

18

З червня місяця надати показники лічильників холодної води можна через месенджер «Viber». Про це повідомляють у КП «Міськводоканал».

Для цього необхідно завантажити мобільний додаток на смартфон та додати у контакти номер (050)-407-81-01 або (067)-547-44-46.

У тексті повідомлення потрібно вказати номер особового рахунку або адресу (вулиця, будинок, квартира), прізвище власника та поточні показники.

Якщо у будинку є два лічильника, показання необхідно передавати окремо (ТХ – , КХ – ). У будинках, які мають гарячу воду, показники лічильників також можна передавати до КП «Міськводоканал» за допомогою месенджера.

Як і раніше, про обсяги спожитої води можна інформувати:
– за телефонами: 700-150, 700-151, 700-152, 700-154, 700-156, 700-157, 700-158. За останніми трьома номерами у неробочий час та по вихідних працює автовідповідач;
– SMS-повідомленням на номери:  050 307 61 93, 050 307 63 97, 067 548 20 78, 067 548 01 75;
– через сайт підприємства www.vodokanal.sumy.ua за допомогою абонентської форми «Онлайн-відправка показань лічильника» або на електронну адресу: [email protected];
– особисто до абонентської служби підприємства за адресою: м. Суми, вул.Білопільський шлях, 9 (І поверх).

Приймаються показники лічильників щомісяця з 5 по 15 число.

Поділитися в соцмережах: