Влада Сум пропонує 15 тисяч грн за розробку логотипа міста

За ініціативи департаменту комунікацій та інформаційної політики в Сумах проведуть відкритий творчий конкурс на визначення логотипа міста. Відповідне рішення виконавчий комітет ухвалив учора, 2 червня.

Конкурс триватиме впродовж червня-вересня. У ньому можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи. Участь – безкоштовна. Конкурсні роботи надсилаються або в електронному та друкованому вигляді до департаменту комунікацій та інформаційної політики. Один учасник може представляти необмежену кількість робіт.

Логотип повинен бути оригінальним за ідеєю та змістом художнього рішення, які відображатимуть мету і завдання Конкурсу, бути сучасним, багатогранним графічним елементом, унікальним, лаконічним та передавати ключову характеристику міста Суми, ідентифікувати його на регіональному, національному та міжнародному рівнях, формувати позитивний імідж міста при проведенні публічних заходів, однаково естетично привабливим як в кольоровому (художньому), так і чорно-білому (графічному) виконанні, придатним для використання та нанесення на різноманітних предметах, матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відео- матеріалах, вивісках, веб-ресурсах тощо.

Конкурс відбудеться у три етапи. На першому здійснюватиметься прийом заявок (упродовж 80 днів) , на другому – відбір оргкомітетом п’яти фіналістів, на третьому – оприлюднення конкурсних робіт фіналістів і онлайн голосування за найкращу протягом 25 днів.

Переможець конкурсу отримує диплом та винагороду у розмірі 15 тис. грн за рахунок коштів загального та спеціального фондів міського бюджету, повідомляють у мерії.