Сказав, що кошти знімуть, а потім повернуть: на Сумщині жінка власноруч віддала псевдобанкіру 71 тисячу гривень

На Ямпільщині поліцейські встановлюють особу афериста, який зняв з рахунків місцевої жительки 71 000 гривень. 

Назвавшись в телефонній розмові працівником служби безпеки банку, зловмисник так задурив голову жінці, що та назвала дані своєї банківської картки та коди з банківських смс-повідомлень. В результаті власної необережності жінка за кілька хвилин втратила десятки тисяч гривень.

До місцевої поліції із заявою про шахрайство звернулася 46-річна жителька одного з сіл на Ямпільщині. Жінка розповіла, що вдень на її мобільний телефон зателефонував невідомий, який в розмові назвався співробітником служби безпеки банку. Співрозмовник розповів клієнтці, що в їх системі стався збій, і, щоб підвищити безпеку її рахунків, потрібно надати йому інформацію щодо банківської картки та коди з банківських смс-повідомлень, які прийдуть їй на «мобільний». Повіривши телефонному співрозмовнику, жінка виконала прохання.

Одразу їй стали надходити повідомлення з фінансової установи про зняття коштів з її рахунків, проте вона продовжила надавала необхідну інформацію «банкіру», адже той запевнив її, що ці кошти спочатку знімуться, а потім повернуться назад. Коли рахунки заявниці були спустошені, співрозмовник запропонував оформити їй через Інтернет-додаток ще одну «кредитку». Втім, жінка не змогла цього зробити через свою недосвідченість в онлайн оформленні картки.

Згодом, перевіряючи стан карткового рахунку, громадянка з’ясувала, що кошти на її рахунок так і не повернулися. Зрозумівши, що стала жертвою телефонної афери, обкрадена жінка звернулася за допомогою до поліції.

У поліції відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого проводяться необхідні заходи щодо встановлення особи афериста. Правоохоронці знову звертаються до громадян з проханням не довіряти інформації, отриманої телефоном від невідомих людей, ким би вони не називалися.

Якщо вам телефонують з банку та просять коди з смс-повідомлення для дистанційного проведення фінансових операцій, або авторизації, відновлення дії банківської картки – не погоджуйтесь. Всі питання стосовно ваших грошей вирішуйте виключно у фінансовій установі. Будьте обачні!

Поділитися в соцмережах: