“Ваша картка заблокована!” – старий метод шахрайства знову спрацював на Сумщині

У Шостці 44-річна жінка надала невідомим телефонним співрозмовникам, які назвалися представниками фінансової установи, інформацію по своїй «кредитці» та в результаті втратила зі свого банківського рахунку 2 700 гривень.

Жінка розповіла поліцейським, що невідома особа, яка в телефонній розмові назвалася представницею банку, де обслуговується заявниця, повідомила про те, що її рахунки заблоковані, а для їх відновлення потрібно провести ряд операцій.

У подальшому інші «представники банку» повідомили громадянці про те, що нібито з її рахунку саме зараз невідомі зловмисники намагаються зняти гроші. Аби терміново заблокувати «кредитку», жінка назвала номер телефону, який прив’язаний до її картки, номер самого фінансового документу, строк його дії та cvv-код, написаний на зворотній стороні.

Видавши всю конфіденційну інформацію невідомо кому, жінка поклала трубку. Але згодом вирішила перевірити рахунок і виявила пропажу грошей. Поліція встановила, що зловмисники, отримавши від шосткинки потрібну інформацію, невеликими сумами стали знімати гроші з її «кредитки». За досить нетривалий час з рахунку жінки зникло 2 700 гривень.

У поліції за цим фактом відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого проводяться заходи щодо встановлення осіб аферистів. Правоохоронці звертаються до громадян з проханням не довіряти телефонним співрозмовникам, ким би вони не називалися, та обов’язково перевіряти надану ними інформацію, звернувшись до установи, працівником якої називається телефонний співрозмовник.