Жителі Шостки перестали довіряти телефонним шахраям і масово несуть заяви до поліції

На лінію «102» зателефонував 45-річний житель Шостки, який розповів, що намагалися обдурити його 75-річну матір.

Як з’ясували правоохоронці, удень на мобільний телефон пенсіонерки зателефонував невідомий, який назвався медичним працівником. Дозвонювач розповів жінці, що її син та невістка потрапили в дорожню аварію і знаходяться у лікарні в тяжкому стані. За послугу по врятуванню її рідних вимагав сплатити 8000 гривень, які нібито потрібно негайно передати «посильному».

Проте пенсіонерка не розгубилася, і одразу вирішила перевірити отриману від невідомої людини інформацію. Жінка зателефонувала сину, і вже за кілька хвилин переконалася, що з ним та його дружиною все добре. А її син, зрозумівши ситуацію, негайно повідомив про спробу шахрайства до поліції.

У такий же спосіб намагались обдурити іншу, 69-річну, жительку райцентру. Їй зателефонував невідомий, назвавшись її онуком. У телефонній розмові дозвонювач повідомив, що нібито він разом із матір’ю перебуває в лікарні, і їм терміново потрібні 5 000 гривень на лікування. Не дослухавши псевдоонука до кінця, жінка кинулася до сусідки за позикою. А потім, схаменувшись, пішла до лікарні перевірити інформацію. З’ясувавши у медичних працівників, що до них її родичів не доправляли, вона зрозуміла, що ледь не стала жертвою шахраїв.

Наразі за обома фактами правоохоронці проводять перевірки, спрямовані на з‘ясування осіб шахраїв, повідомляє Сектор комунікації ГУНП в Сумській області.

Нагадаємо, нещодавно ще одна пильна пенсіонерка з Шостки «розкусила» телефонних шахраїв.