Що спричинило черги у ПАТ «Сумигаз»?

Сьогодні на гарячу лінію телекомпанії СТС звернулися стурбовані сумчани, які годинами стоять в чергах у приміщенні  ПАТ «Сумигаз», аби скоригувати покази лічильника за спожитий газ. Адже платіжки за використане блакитне паливом у грудні прийшли з завищеними показниками.

Що ж спричинило такі довгі черги та чому у містян завищені об’єми спожитого газу, повідомила речник ПАТ «Сумигаз» Анастасія Шимаріна.

«Зараз  – період, коли приходять платіжки за газ за грудень. Саме в цей час у нас зазвичай черги, адже у людей виникають питання щодо нарахувань, надання субсидій, норм споживання та інших питань. Якщо містяни вчасно не передали показання лічильника, то система автоматично нарахувала об’єми споживання. Вони можуть бути більші або менші фактичних, тому люди і звертаються  з тим, щоб коригувати відповідно до фактичних споживань. Зараз працюють п’ять операторів, які по черзі всіх обслуговують», – говорить Анастасія Шимаріна.

Галіна Корявко